En colaboració amb Òscar Antolí.
Aquesta línia de
recerca estudia la potencialitat de la robòtica educativa per
l'ensenyament-aprenentatge de les matemàtiques. Concretament, en un primer treball, vam estudiar com la robotica educacional permet promoure les habilitats espacials
http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10798-015-9307-2.
Es van realitzar un curs de només 8 sessions a alumnes de 6è de Primària, i es va demostrar que les habilitats espacials dels assistents al curs van millorar més que les dels alumnes que no van assistir al curs.
http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10798-015-9307-2.
Es van realitzar un curs de només 8 sessions a alumnes de 6è de Primària, i es va demostrar que les habilitats espacials dels assistents al curs van millorar més que les dels alumnes que no van assistir al curs.
Actualment,
l’Òscar Antolí imparteix una assignatura específica de robòtica durant tot el
curs 15-16 a les classes de 6è de Primària i a 1r d’ESO a la mateixa escola. El
curs s’anomena taller d’STEM i l’objectiu és promoure les STEM entre els
alumnes. Un cop acabi el curs, estudiarem si la visió espacial dels assistents
al curs ha millorat. També estudiarem si s’ha incrementat el raonament mecànic
dels assistents i si s’han promogut les STEM, en general.